"IN CARLIG" - Georgian Cristian Gheorghe

De dimineaţă lângă lac pescarul amator,
mai bagă în ac un viermişor
şi prinde un peştişor!

marți, 23 noiembrie 2010

Promo Pikemaster Holbina 2010



Sau pe romaneste, Cupa Romaniei la stiuca, editia a2a HOLBINA 2010

Poate vi se pare ciudat dar eu cred ca visez cu ochii deschisi,
am prins si am vazut atata stiuca de nu le mai stiu numarul.
Cred ca mi-am facut plinul pe toata iarna, dar la primavaraaa!
Repet experienta! Vreau sa bat recordul de acum! Si l-a prins si l-a vazut!
Eu cu stiuca lui Nicu de la www.info-delta.ro
O gazda perfecta Doru Badiu
Dar si Nicu cu stiuca lui!
Dupa ce a fost pacalit, Oly si-a facut numarul!
Profesionisti la stiuca: ARIF & BERTY

CONCENTRARE MAXIMA stiuca avea sa rupa struna, va vine sa credeti?
Mai multe duminica ora 19,oo pe Boom Sport Two
Vom reveni si cu alte comentarii pe aceasta tema! STIUCA DE LA HOLBINA 1

Un comentariu:

  1. Moamaaaaaaaaaa! Da' ce stiuca frate!
    In alta ordine de idei: ziceai ca la primavara repeti experienta, nu? Atunci ramane pe ianuarie, da? ;)

    RăspundețiȘtergere